Zákaznická linka 556 706 203 (Po - Pá: 8 - 17.00 hod.)

Školení ITIL – Pochopitelně

ITIL – Pochopitelně, pochopitelně aneb „Nekomplikujte si život, když to není třeba. “Nebudeme jenom říkat CO máte dělat, ale rovnou Vám ukážeme JAK v příkladech. [Kód kurzu: AM1602]
*
14 490 Kč bez DPH

ITIL – Pochopitelně, pochopitelně aneb „Nekomplikujte si život, když to není třeba. “Nebudeme jenom říkat CO máte dělat, ale rovnou Vám ukážeme JAK v příkladech.

Zábavnou formou a na praktických příkladech si ukážeme, že řízení služeb jako ITIL je všude kolem nás. Rozbijeme mýty, zjistíme, co a proč nefunguje a ukážeme si možnosti přístupu k řešení. Vysvětlíme si, co znamená ITIL mít nebo nemít.

Náš kurz má jeden zásadní a podstatný rozdíl od všech ostatních „certifikovaných“ kurzů. My Vás nenaučíme ITIL biflováním. S námi ho totiž pochopíte, změní Vám život a pohled na služby a zjistíte, že není třeba objevovat Ameriku.

[Kód kurzu: AM1602]

3-denní kurz | 9:00 - 17:00 | s obědem

Information Technology Infrastructure Library (ITIL)
Information Technology Infrastructure Library (ITIL) je soubor praxí prověřených konceptů a postupů, které umožňují lépe plánovat, využívat a zkvalitňovat využití informačních technologií (IT), a to jak ze strany dodavatelů IT služeb, tak i z pohledu zákazníků. Projekt vznikl ve Velké Británii v letech 1985 až 1995 a kromě Velké Británie byl využíván i v Nizozemsku. V letech 2000 – 2004 byl projekt přepracován, novou verzi 2 (ITIL V2) začaly využívat společnosti v mnoha zemích jako standard v poskytování IT služeb. V roce 2007 vznikla rozšířená třetí verze (ITIL V3). Je to metodika založená na procesním řízení organizace a je určena hlavně pro střední a vyšší management.

Obsah:

1. Den

09:00 - 10:15 - Úvodní slovo – Služba vs. Proces (PDCA), Service Strategy?
10:45 - 11:30 - Service Desk, Service Support a Service Delivery
11:30 - 12:30 - oběd
12:30 - 14:00 - SLA vs OLA všude kolem nás a Servisní Katalog v praxi (ukázky)
14:30 - 17:00 - Uživatel, Správce, Disponent,Vlastník – příliš mnoho kohoutů na jednom hnojišti

2. Den

09:00 - 10:15 - CMDB že to nejde….? Service Support procesy
10:45 - 11:30 - Incident, Event, Change a Problem management
11:30 - 12:30 - oběd
12:30 - 14:00 - Service Delivery Availabilty a Capacity management (Trabant)
14:00 - 17:00 - Service Continuity a Financial Management

3. Den

09:00 - 10:15 - Service Desk a Knowledge Base
10:45 - 11:30 - Jaké SLA a OLA mi poskytuje „můj počítač“ (ukázky na vlastních příkladech)
11:30 - 12:30 - oběd
12:30 - 17:00 - Hry s CMDB, Service Catalogem, SLA, OLA, reporting


Kurz bude otevřen po naplnění minimálního počtu 4 účastníků!

Dosažená ocenění

Microsoft AEP jsme ESET Partner Centrum Microsoft Partner Microsoft SBS Citrix Adobe Partner